GDPR a B2B marketing – co můžu a kde jsem mimo vymezené hřiště?

  • Datum 16. 8. 2018
GDPR a B2B marketing
1 minuta čtení

GDPR solidně zamotalo hlavu i marketérům a obchodníkům v B2B segmentu. Každou chvíli u nás odpovídáme na dotazy, jak je to s obvoláváním potenciálních zákazníků bez předchozího kontaktu (cold calling), jak nakládat s vizitkami z veletrhu či obchodní schůzky nebo zda je možné představit svoje služby a požádat o schůzku e-mailem.

Úřad pro ochranu osobních údajů naštěstí nedávno (neoficiálně) nastínil, jak v B2B komunikaci postupovat, abyste se vyhnuli postihu. Stručně řečeno - segmentujte, personalizujte, nespamujte a používejte selský rozum. Nebo ještě jinak: pokud budete komunikovat tak, aby vám to fungovalo z marketingově-obchodního hlediska, bude vám to pravděpodobně fungovat i z toho právního.

Co to znamená v praxi si přečtěte v našem článku pro Marketing&Media

Dobré zprávy pro vás máme i ohledně marketingových vějiček typu e-book za e-mail, čtěte

Štítky

Autor článku

Alžběta nejčastěji píše o tom, jak a proč registrovat ochrannou známku, jak dělat marketing právně správně nebo jak se poprat s GDPR a ochranou osobních údajů, aby nestálo v cestě vašemu podnikání či marketingovým aktivitám. 

Specializace:

  • Autorská práva a duševní vlastnictví
  • GDPR a ochrana osobních údajů
  • Marketingové právo

Stavíme mosty mezi právem
a realitou vašeho podnikání

Vaše smlouvy budou špičkové
a srozumitelné

Máme praktický přesah a myslíme
na všechny situace

Věci řešíme bez průtahů a
zbytečné omáčky okolo

Předem víte, kolik
a za co platíte

Buďte v obraze. Jednou za měsíc vám pošleme všechno, co potřebujete vědět, abyste se nedostali do maléru.

E-mail není zadán ve správném formátu (např. vasemail@email.com). X