elegal - advokátní kancelář

GDPR
Menu

GDPR a B2B marketing - co můžu a kde jsem mimo vymezené hřiště?

GDPR solidně zamotalo hlavu i marketérům a obchodníkům v B2B segmentu. Každou chvíli u nás odpovídáme na dotazy, jak je to s obvoláváním potenciálních zákazníků bez předchozího kontaktu (cold calling), jak nakládat s vizitkami z veletrhu či obchodní schůzky nebo zda je možné představit svoje služby a požádat o schůzku e-mailem.

Úřad pro ochranu osobních údajů naštěstí nedávno (neoficiálně) nastínil, jak v B2B komunikaci postupovat, abyste se vyhnuli postihu. Stručně řečeno - segmentujte, personalizujte, nespamujte a používejte selský rozum. Nebo ještě jinak: pokud budete komunikovat tak, aby vám to fungovalo z marketingově-obchodního hlediska, bude vám to pravděpodobně fungovat i z toho právního.

Co to znamená v praxi si přečtěte v našem článku pro Marketing&Media

Dobré zprávy pro vás máme i ohledně marketingových vějiček typu e-book za e-mail, čtěte