elegal - advokátní kancelář

GDPR
Menu

Děsíte se reklamací zákazníků? Udělejte si v nich jednou provždy jasno.

V reklamacích a souvisejících právech spotřebitele mnoho e-shopařů stále ještě tápe. Nenechali jsme to být jen tak a pro Ecommerce Bridge Česko sepsali vše, co by podnikatelé měli vědět předtím, než sepíšou své obchodní podmínky a dorazí jim od zákazníka první reklamace.

 

V článku Jak v e-shopu vyřídit reklamaci zákazníka od Jakuba Kleina se dozvíte mimo jiné:

  • proč rozlišovat mezi spotřebitelem a podnikatelem
  • kdy musíte zákazníka poučit (o čem všem musíte poučit spotřebitele, mrkněte sem)
  • jaké lhůty a pokuty na vás při reklamacích číhají
  • co může zákazník při reklamaci požadovat
  • co naopak reklamovat nelze

Správně nastavené obchodní podmínky jsou základem každého e-shopu. Pokud si s těmi svými nevíte rady, pošlete nám je a my na ně mrknem nebo vám zbrusu nové sepíšeme.