elegal - advokátní kancelář

Menu
Videozáznam školení GDPR v marketingu

Videozáznam školení GDPR v marketingu

17. 1. 2018

Nestihli jste zamluvit si Petru na školení GDPR dřív, než se jí beznadějně zaplnil kalendář? Nechte se od ní nachytřit ze záznamu v klidu své kanceláře nebo obýváku.

Zveme vás na konferenci GDPR v marketingu - 7.3. Praha

Zveme vás na konferenci GDPR v marketingu - 7.3. Praha

10. 1. 2018

Napadlo to Pavla Ungra a tomu prostě nejde říct ne...

Chcete s námi řešit GDPR? Objednejte si nás rovnou na audit, školení už neklapne
Aktuální semináře a školení
Hledáme posily

Hledáme posily

10. 12. 2017

Jaké? Advokáty i koncipienty - od každého (aspoň) jeden kousek.

Jak GDPR zasáhne affiliate publishery? [video]

1. 11. 2017

Bublina jménem GDPR: osobní údaje a nová vlna, která se na nás valí v roce 2018. Je potřeba panikařit? Umíte v osobních údajích chodit? Co o vás vím (nejen já)? Jak zachovat poker face a nenapráskat na sebe konkurenci víc, než je zdrávo? "První pomoc“ bez zbytečného paragrafování od Petry Dolejšové z konference Affilhero.

Reklamace v e-shopech - kdy (ne)platí náš zákazník, náš pán?

Reklamace v e-shopech - kdy (ne)platí náš zákazník, náš pán?

16. 10. 2017

Vyznat se ve změti paragrafů reklamačního práva, které na podnikatele vykukuje jako strašák z občanského zákoníku, zákonu o ochraně spotřebitele a z některých evropských směrnic, dá někdy pořádně zabrat. Když pak tohle téma okořeníme ještě možnostmi prodeje přes internet, nejeden podnikavec by před svými povinnostmi raději strčil hlavu do písku. Tedy pokud má o jejich existenci vůbec tušení. V následujících odstavcích si proto popíšeme, v čem se proces reklamace zboží z e-shopu liší od té klasické a proč.

Jak GDPR mění pravidla pro direct e-mailing

Jak GDPR mění pravidla pro direct e-mailing

8. 9. 2017

GDPR zpřísňuje pravidla pro rozesílání obchodních sdělení. To nejdůležitější z nich ale na základě v minulosti vynesených rozhodnutí soudů a Úřadu pro kontrolu osobních údajů platí už teď. Se zasíláním obchodního sdělení musí dát adresát jasně formulovaný souhlas, a to tzv. opt- in způsobem, tedy že musí např. zaškrtnout políčko „souhlasím“. Nepostačí formulka v obchodních podmínkách, že „užíváním tohoto webu souhlasíte se zasíláním obchodních sdělení“, jak se spousta marketérů domnívá.

GDPR - začněte jednat

GDPR - začněte jednat

7. 9. 2017

Zkratce GDPR, neboli General Data Protection Regulation (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) se za poslední měsíce dostalo velké pozornosti. GDPR má posílit ochranu osobních údajů fyzických osob v Evropské unii a odstranit rozdíly v národních úpravách členských států. V kalendářích si červeně zakroužkujte 25. květen 2018, a do tohoto data si nastudujte nové povinnosti a dejte ve firmě osobní údaje do latě. V opačném případě vám můžou hrozit pokuty ve výši až 20 milionů euro nebo až 4 % z ročního obratu.

Kdy a proč potřebujete dohodu o mlčenlivosti a jak ji správně nastavit

Kdy a proč potřebujete dohodu o mlčenlivosti a jak ji správně nastavit

4. 9. 2017

V rámci podnikání se často dostanete do situace, kdy jsou ve hře cenné informace týkající se vašeho businessu. Jednáte-li se zavedeným obchodním partnerem, se kterým máte dobré vztahy a vybudovali jste si již nějakou důvěru, pak riziko zneužití vašeho know-how není tak vysoké. Pokud však navazujete nové obchodní vztahy, je dobré být opatrný a myslet na všechno.

Testovali jsme: Jaké právní základy mají provozovatelé e-shopů?

Testovali jsme: Jaké právní základy mají provozovatelé e-shopů?

1. 6. 2017

Sestavili jsme krátký test obsahující 10 otázek s výběrem možností, kdy vždy jen jedna byla správně. Zúčastnilo se ho 162 respondentů, z nichž 25 % provozuje e-shop více než 3 roky, 36 % méně než 3 roky a 19 % se teprve chystá e-shop provozovat.

Testovali jsme: V jakých povinnostech mají zástupci firem největší chaos?

Testovali jsme: V jakých povinnostech mají zástupci firem největší chaos?

4. 4. 2017

Zastupovat společnost, spolek nebo sdružení obnáší velkou zodpovědnost a hodně povinností. Schopný jednatel nebo třeba člen představenstva akciovky potřebuje vědět, co by měl, musí, nemůže a nesmí. Ne vždy jsou si ale zástupci firem jistí v kramflecích, jak ukázal další z našich bleskových testů.