elegal - advokátní kancelář

Menu
Aktuální semináře a školení

Aktuální semináře a školení

21. 7. 2017

Akce, na kterých nás můžete aktuálně slyšet:

Testovali jsme: Jaké právní základy mají provozovatelé e-shopů?

Testovali jsme: Jaké právní základy mají provozovatelé e-shopů?

1. 6. 2017

Sestavili jsme krátký test obsahující 10 otázek s výběrem možností, kdy vždy jen jedna byla správně. Zúčastnilo se ho 162 respondentů, z nichž 25 % provozuje e-shop více než 3 roky, 36 % méně než 3 roky a 19 % se teprve chystá e-shop provozovat.

Testovali jsme: V jakých povinnostech mají zástupci firem největší chaos?

Testovali jsme: V jakých povinnostech mají zástupci firem největší chaos?

4. 4. 2017

Zastupovat společnost, spolek nebo sdružení obnáší velkou zodpovědnost a hodně povinností. Schopný jednatel nebo třeba člen představenstva akciovky potřebuje vědět, co by měl, musí, nemůže a nesmí. Ne vždy jsou si ale zástupci firem jistí v kramflecích, jak ukázal další z našich bleskových testů.

Právní gramotnost podnikatelů? Žádná sláva.

Právní gramotnost podnikatelů? Žádná sláva.

6. 3. 2017

Zejména v začátcích si podnikatelé nejvíc lámou hlavu s životaschopným byznysplánem, efektivním marketingem a co nejnižšími vstupními náklady. Co ale často podceňují, je právní stránka věci. Často jde o záležitosti, jejichž neznalost vám dlouho nebude nijak překážet v podnikání, ale jednoho krásného dne se vám může ošklivě vymstít. Otestovali jsme, jak jste na tom s právními vědomostmi, které by měl mít každý podnikatel v malíčku.

Chystáte se propustit zaměstnance? Takto se vyhnete soudním sporům

Chystáte se propustit zaměstnance? Takto se vyhnete soudním sporům

17. 2. 2017

Nemálo podnikatelů už se v souvislosti s propouštěním zaměstnanců dostalo do obtížné situace. Obecně vzato pracovní právo u nás favorizuje spíše zaměstnance oproti zaměstnavatelům a dát někomu výpověď kvůli jeho špatným výkonům se může snadno proměnit v noční můru.

„Audit zdarma za správnou odpověď,“ aneb Právo v marketingu II

„Audit zdarma za správnou odpověď,“ aneb Právo v marketingu II

15. 2. 2017

Takhle zostra odstartovala advokátka Petra Dolejšová ve čtvrtek 2. 2. pokračování semináře Právo v marketingu I. A to byl jen začátek…

Začínáte s podnikáním? Postupujte v souladu se zákonem

Začínáte s podnikáním? Postupujte v souladu se zákonem

9. 2. 2017

Už 16. března vystoupí náš silný tým AK eLegal na semináři Právní minimum pro podnikatele – jak neskončit hned na začátku.

Změny v trestní odpovědnost právnických osob

Změny v trestní odpovědnost právnických osob

26. 1. 2017

Od 1. prosince 2016 platí novela zákona č. 418/2011 Sb., o trestní odpovědnosti právnických osob, která pro podnikatele přináší řadu významných změn. Jaké jsou ty nejzásadnější?

Právní úskalí marketingových soutěží: od letoška se není čeho bát (skoro)

Právní úskalí marketingových soutěží: od letoška se není čeho bát (skoro)

2. 1. 2017

Nový rok 2017 mohou marketéři odstartovat s úsměvem na rtech. Zákonodárci se po několika letech útrap slitovali a z nového zákona, který upravuje hazardní hry, marketingové soutěže konečně vypustili.

Průšvih jako METRO(stav)

Průšvih jako METRO(stav)

23. 11. 2016

Jsou společnosti, které jsou svými právními přešlapy v kampaních proslavené. Ne snad že by si nemohly dovolit právníka, který by jim před vykopnutím kampaně za nějaký ten peníz sdělil, že nedělají dobře. Jednoduše – soudní spor se jim v konečném zúčtování vyplatí. Pár milionů, které za něj utratí a které putují žalobcům a advokátům, jsou nic v porovnání s jejich slávou a zapsáním se do povědomí spotřebitelů. Doba Vánoc se blíží, pojďme si připomenout slavné sobí parohy a vydařenou Vodafoňáckou guerillu z roku 2006, o které se učí ještě dnes. Že by si zrovna Vodafone v rámci předvánočního shonu zapomněl ověřit své kroky u právníka? To těžko.

Marketingové kampaně na hraně zákona? Marketéři si nejsou jistí, kudy hranice probíhá.

Marketingové kampaně na hraně zákona? Marketéři si nejsou jistí, kudy hranice probíhá.

9. 11. 2016

Marketéři se ve své praxi denně ocitají v situacích, kdy by měli znát zákonem dané limity své práce. Autorská práva, nekalá soutěž, či ochrana osobních údajů se ale zdají být neprobádaným teritoriem pro mnohé z nich.

Výsledky testu Právo v marketingu

4. 11. 2016

Kompletní výsledky testu Právo v marketingu. Správná odpověď je vždy vyznačena modře.